Fontos információk

Kapcsolat :

 

Telefon :  06-30-249-4941

Honlap :  www.pannonutazas.hu

Pannon  Szálláscentrum

Honlap : www.pannonutazas.hu               Telefonszám : 06-30-249-4941

 

Az alábbiakban nagyon sok fontos és praktikus információt (tanácsot, előírást) talál, melyeknek célja : kérdéseire választ adni és segíteni az Ön kellemes nyaralását. Érdemes elolvasni, mivel kiderülhet, hogy Ön feleslegesen visz magával ágyneműt és edényeket vagy a kutya is a családdal mehetne a nyaralásra és így tovább.


1.)  Egész évben elérhetőek vagyunk az alábbiak szerint :

     •  január 1. - május 31. :  hétfő - péntek  8 -16 óra

 

     •  június 1. - június 30. :  hétfő - szombat  8 -16 óra

 

     •  július 1. - augusztus 31. :  hétfő - vasárnap  8 -16 óra

 

     •  szeptember 1. - szeptember 30. :  hétfő - szombat  8 -16 óra

 

     •  október 1. - december 31. :  hétfő - péntek  8 -16 óra

 


2.)  A szálláshelyeket vendégeink első nap 13-17 óra között foglalhatják el (az esetleges késést kérjük szíveskedjenek jelezni) és távozási nap 10 óráig kell elhagyniuk azokat.


3.)  Szálláshelyeink konyhái általában önellátásra alkalmasak, jól felszereltek : tűzhely, hűtőgép, edényzet, étkészlet, evőeszközök, stb. Ahol még ennél is több van, azt az ’’extrák’’ között ismertetjük (pl. mikrohullámú sütő, grill, stb.).


4.)  Nyaraló vendégeinknek a szálláshelyeken ágyneműt (huzattal együtt), eü. papírt és szappant is biztosítunk.


5.)  Szálláshelyeink berendezését a leírásokban öt kategóriába soroljuk, minőségtől függően :  egyszerű, átlagos, jó, szép, igényes.


6.)  A Velencei-tóhoz érkező vendégeinket a lefoglalt szálláshelyen fogadjuk. A szükséges formaságok elintézése után azt közösen leellenőrizzük s ha minden rendben van átadjuk a kulcsokat és megkezdhetik nyaralásukat. Távozáskor vendégeink a kulcsokat az átvétel helyén adják le. A Balatonnál vagy más területeken nyaraló vendégeinket a szálláshely tulajdonosa várja érkezéskor és neki adják vissza a kulcsokat távozáskor.


7.) 
Szezonjaink 2024-ben :

 

 

Téli szezon :

2024. január 1.– április 15.  és  2024. október 15.– december 31.

 

Előszezon :

2024. április 15.– június 22.

 

Főszezon :

2024. június 22.– augusztus 24.

 

Utószezon :

2024. augusztus 24.– október 15.


Az elő- és utószezonban 25 % kedvezményt adunk főszezoni árainkból !


8.)  Szálláshelyeinken kb. 80 %-ban turnusos rendszerben (7 éjszaka) szombati váltással üdültetünk, ettől azonban esetenként el tudunk térni. Egyes szálláshelyek már 3 éjszakától (hosszú hétvége) is foglalhatóak. A panziók 1-2 éjszakás vendéget is fogadnak.


9.)  Egyes szálláshelyek háziállatal (kutya, macska) érkező vendéget is fogadnak, azonban szezontól függetlenül, állatonként 1.800.- Ft /nap díjat számítanak fel.


10.)  A házak leírásánál használt ’’önálló’’ jelző jelentése : az ingatlanon a nyaralás ideje alatt a vendégeken kívül más nem tartózkodik.


11.)  A szálláshelytől a tópart távolságát légvonalban mérjük, míg a többi távolságot (pl. étterem, üzlet, gyógyfürdő, stb.) közúti közlekedés mellett becsüljük meg. A tópart távolsága nem minden esetben jelenti a legközelebbi strandtól való távolságot !


12.)  A szállásáraink bruttó árak, tartalmazzák az általános forgalmi adót.


13.)  A szálláshelyek árát 1 éjszakárara adtuk meg, tehát 1 hetes turnus ára a napi ár hétszerese. A napi árat a szállás leírásában közölt vendéglétszám együttesen fizeti. Például : egy 4 tagú család  kibérel egy 14.000.- Ft/éj árkategóriájú 4 fős nyaralót 7 éjszakára, akkor az egész család szállásköltsége 98.000.- Ft lesz.


14.)  Az üdülőterületeken az önkormányzatok úgynevezett idegenforgalmi adót (IFA) fizettetnek a nyaralókkal, amennyiben azok 18 éves életkor felett vannak. Az IFA mértéke településenként változó, általában 400.- és 600.- Ft/fő/éj között van. Ezt a költséget számítsa hozzá a nyaraláshoz !


15.)  A szálláshelyek árában a végtakarítás díja, továbbá a rezsiköltségek (víz, áram, gáz, szemétszállítás, stb.) is szerepelnek.


16.)  Egyes szálláshelyek ismertetésében több extra szolgáltatást, berendezést talál, melyeknek igénybevétele az árban már benne van.


17.)  Az adott szállás leírásánál mindig közöljük, hogy maximum hány fő tartózkodhat (aludhat) a szálláshelyen. A személyek számába egy pici gyerek is beleszámít ! Ez fontos szabály, melyet ellenőriznünk kell. Ennek megszegése a vendégjog elvesztésével jár, annak minden következményével együtt.


18.)  Előfordulhat, hogy Ön módosítani kíván a már lefoglalt nyaralásán a szálláshely, időszak, létszám, név, fizetés módja stb. változása miatt. Bejelentését követően mi igyekszünk mindent elkövetni, hogy üdülését elképzeléseinek megfelelően megváltoztassuk. A módosításért 4.000.- Ft adminisztratív és ügyviteli költséget számítunk fel. Felhívjuk szíves figyelmét, amennyiben a szálláshely vagy a nyaralási időszak módosítása az igénybevétel megkezdése előtti 21. napon belül történik, akkor a módosítás
lemondásnak minősül, ezért minden ilyen esetben a 22.) pontban ismertetett lemondási feltételek az irányadóak !


19.)  Ha Önnek bármilyen problémája, észrevétele van a lefoglalt szálláshellyel, azt szíveskedjen a szállás elfoglalásakor jelezni, hogy azonnal segíthessünk. Ha nyaralása közben bármely szolgáltatással problémája van (pl. meghibásodik a televízió, elromlik a hűtőgép stb.), kérjük értesítsen bennünket, hogy a javítással kapcsolatban intézkedhessünk.


20.)  Nyaralásával kapcsolatos esetleges reklamációját csak akkor tudjuk figyelembe venni ha :

        -  Legkésőbb a nyaralás befejezését követő 3. napig azt írásban is bejelentette.

        -  A nyaralás időtartama alatt készült olyan mindkét oldalról (vendég és vállalkozás) aláírt

            jegyzőkönyv, amely a reklamáció megállapításait és vizsgálatát tartalmazza.


21.)  Vendégeink az átvett szálláshelyért és a berendezési tárgyaiban okozott bármely kárért anyagi felelősséggel tartoznak. A vendégnek a keletkezett kárt annak bekövetkezésekor be kell jelentenie és legkésőbb a nyaralás befejezésekor meg kell térítenie. Ide tartozik többek között : a különböző készülékek (televízió, rádió, mikrohullámú sütő, stb.) nem megfelelő használat miatti meghibásodása, a szálláshely kulcsainak esetleges megrongálása vagy elvesztése, az ajtó- és ablaküveg kitörése illetve a kertibútorok megrongálása vagy tönkretétele is.


22.)  Amennyiben a vendég bármely okból kénytelen lemondani nyaralását, azt megteheti személyesen, levélben, e-mailben és telefonon de minden esetben írásban is meg kell erősítenie felénk. Lemondási napnak az az időpont számít, amikor cégünk bizonyítottan értesült a bejelentésről.


Lemondási feltételek :

-  Amennyiben a lemondás a nyaralás megkezdése előtti 40. napnál korábban történik,  a vendégnek 4.000.- Ft-os kezelési költséget kell fizetnie, amelyet levonva, az előleg maradékát cégünk visszafizeti.

-  Amennyiben a lemondás a nyaralás megkezdése előtti 40-21. nap között történik, cégünk a teljes nyaralási költség 15 %-át (minimum 4.000.- Ft-ot) levonva, az előleg maradékát visszafizeti a vendégnek.

-  Amennyiben a lemondás a nyaralás megkezdése előtti 20-11. nap  között  történik, cégünk a teljes nyaralási költség 25 %-át (minimum 4.000.- Ft-ot)  levonva, az előleg maradékát visszafizeti a vendégnek.

-  Amennyiben a lemondás a nyaralás megkezdése előtti 10. napon vagy azon belül történik meg illetve a lemondás elmarad és a vendég a szállást nem veszi igénybe, akkor elveszti az összes addig befizetett nyaralási költséget.

-  Amennyiben a vendég a nyaralás megkezdését követően a lefoglalt időszakban bármikor a nyaralást megszakítja és távozik, szállásdíj visszatérítésre nem jogosult.

 A le nem mondott és el nem foglalt illetve a nyaralási idő letelte előtt elhagyott szállást nem áll módunkban üresen tartani. Azt az érkezési vagy távozási dátum másnapjától cégünk megkísérli más vendégek számára értékesíteni.

 

23.)  Amennyiben a cégünkön kívülálló, előre nem várt esemény vagy ok (pl. rendkívüli időjárás, természeti csapás, sztrájk, csőtörés, stb.) azaz vis maior miatt a szálláshely nem vagy csak részben alkalmas a vendégfogadásra, cégünket felelősség és kártérítési kötelezettség nem terheli. Ilyen esetekben  igyekszünk mindent megtenni a vendég érdekében, ami az adott esetben maximálisan lehetséges.


24.)  Ha nem talált ajánlatunkban az Ön elképzeléseinek megfelelő szálláshelyet, kérjük telefonáljon és mi megpróbálunk segíteni.